Translate

sobota, 2 sierpnia 2014

Pies to najlepszy przyjaciel człowieka! ♥

Cześć. Zacznę od tego że miałam pisać tutaj opowiadanie dalsze, ale niestety chyba już nie będę pisać, ponieważ nie mam do tego głowy. 
Jestem teraz w krytycznym nastroju ponieważ 3 dni temu uciekł mi pies, znaczy listonosz otwarł bramkę i mój pies uciekł. Do tej pory go nie ma, bardzo się do niego przyzwyczaiłam. Miałam nadzieję że jeszcze wróci, ale szansę są marne ponieważ był chory, miał padaczkę więc myślę o najgorszym A ja sobie tak czekam z nadzieją, że jeszcze może wróci ;c
Bardzo mi go brakuję. Gdy jeszcze był zawsze poprawiał mi humor, był moim najlepszym przyjacielem do którego zawsze mogłam się wygadać i wypłakać gdy miałam problem. Cały czas o niego płaczę, lecz to rezultatów nie przynosi. Był u nas rok i przez ten czas strasznie się do niego przywiązałam. 
Oto mój pies, miał na imię Czarek.
A gdy słucham tej piosenki to łzy same płyną mi po policzkach ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz