Translate

niedziela, 3 sierpnia 2014

Wycieczka do Krakowa ;)

Dzisiaj wstałam koło 8 zebrałam się i z koleżanką pojechałyśmy na zbiórkę. Gdy już byliśmy w autokarze oczywiście założyłam słuchawki i sobie słuchałam. Gdy już dojechaliśmy poszliśmy do Ogrodu Doświadczeń. Było bardzo fajnie, kłaniała się fizyka ;)
Później pojechaliśmy do Aqua Parku. Jak weszłam do wnętrza to po prostu mieniło mi się od zjeżdżalni które tam były. Pozjeżdżałam, posiedziałam, oraz trochę popływałam od razu inaczej się poczułam hehe. Gdy już minęły te 3 godziny, poszliśmy zjeść obiad. Tutaj pierwsze danie nie było zbyt dobre, zresztą każdy tak sądził, za to drugie było pyszne! ;D Była bardzo miła atmosfera, można było się pośmiać i wg. Po zjedzeniu wsiedliśmy do autokaru. Droga powrotna była taka sama. Słuchawki i muzyka. Niestety pogoda zaczęła się psuć i strasznie lało oraz się błyskało. W autokarze prawie zasnęłam po byłam bardzo zmęczona i śpiąca. No i tak mi minął dzień. Jeszcze później poszłam na spacer z kolegą także dzisiaj dzień uważam za udany ;)

A tu wstawię piękną pogodę w Krakowie z powrotem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz