Translate

niedziela, 10 sierpnia 2014

Basen.

Hej wszystkim ;)
Nie będę już mówić co robiłam przed wczoraj bo to takie nudne, a więc wczoraj wybrałam się pobiegać rano o 7 z Basią. Byłam strasznie zmęczona no ale jakoś przeżyłam, a później pojechałam na basen z Laurą i Pauliną. Było świetnie, nauczyłam się pływać to jest cudem ;).Popływałam z nimi chociaż 3 razy się zakrztusiłam, ale było okej. Były 2 zjeżdżalnie żółta i niebieska. Najpierw poszłyśmy na żółtą. Bałam się trochę bo wiedziałam że jak wpadnę to się zakrztuszę. No ale zjechałam i jakoś nie było tak źle, na drugi raz poszłam z Pauliną ale już zaczęłam się trzymać bo obleciał mnie strach. Więc została niebieska i tam byłyśmy chyba z 4 razy bo nam się bardzo spodobało. Ogólnie graliśmy w siatkówkę, i wodzie też ale tam się trzeba było rzucać, no ale jakoś mi marnie szło. Nie byliśmy wg się opalać a normalnie mnie całe plecy szczypią. No ale jednym zdaniem było fajnie ;)
A teraz pokaże te zjeżdżalnie mniej więcej ;d
Coś takiego








A tu jest dokładnie ta sama XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz