Translate

piątek, 29 kwietnia 2016

Włosy i twarz :)

Cześć wszystkim tutaj obecnym! ♥
Wiem tym razem bardzo długo mnie nie było, ale nie miałam siły na pisanie ani weny żeby cokolwiek napisać, zresztą brak czasu też doskwierał bo szkoła, nauka, zmęczenie to już się nic nie chcę. Dotąd pisałam co się u mnie dzieję, a teraz będzie post o kosmetykach jakich używam i czy one wogule coś pomagają. Mam nadzieję że wam się spodoba :)
Pierwsza z nich to odżywka do włosów wypadających czyli skrzyp polny. Zawiera on wyciąg z młodych pędów skrzypu polnego. Wzbogacony ekstraktem z róży jerychońskiej wzmacnia i nawilża osłabione włosy oraz zapobiega wypadaniu. Używam go dotąd i powiem wam że jest świetny ponieważ jeżeli chodzi o moje włosy to mi pomógł, mimo że mam przefarbowane końcówki to właśnie specjalnie kupiłam taką odżywkę żeby włosy mogły szybciej też rosnąć i ich długość znacznie się zmieniła :)
Odżywkę należy popsikać na mokre lub suche włosy bez ich spłukiwania.
Można ją kupić w każdym sklepie a cena jej wynosi: 6,99 zł
Drugim produktem jest oczyszczający żel do mycia twarzy. Używa się go bez mydła na mokrą skórę, i spłukuje wodą. Jeżeli chodzi o ten żel to znacznie poprawił mi skórę, jest ona na pewno świeża oraz oczyszczona i gładka. Zawsze stosuję wieczorem i później jeszcze daję taki płyn ale to za chwilę wrzucę zdjęcie. Stworzony jest dla ceny normalnej i mieszanej.
W Rossmannie jest on dostępny
Cena: 18,39 zł
I ostatnim produktem jest nawilżający płyn micelarny, pielęgnacja 3 w 1. Jest on stosowany do oczyszczenia i demakijażu twarzy, oczu i ust. Co prawda wysusza on bardzo gdzie cera staję się szorstka i właśnie wysuszona ale pomaga bardziej niż woda która zmywa tak samo makijaż ale trzeba jeszcze użyć mydła a tutaj tego jednak nie potrzebujemy. Odświeża skórę i ją nawilża oraz pielęgnuje jak mleczko. Też stosuję i nie narzekam. Skóra staję się oczywiście inna czyli jednym zdaniem nawilżona.
Zakup produkty też w Rossmannie.
Cena: 16,49 zł


Jeżeli chcecie pozbyć się nadmiernego trądziku z twarzy to właśnie to jest to czego szukacie :)
Można go kupić tylko w aptece, polecam bardzo, wysusza i usuwa trądzik to mniejszego stopnia z twarzy, używałam go już i jest naprawdę dobry. Jeden minus to taki że jeżeli się go używa codziennie skóra się łuszczy i staję się wysuszona, dlatego lepiej stosować go na wieczór przed spaniem. Lepsze to niż tabletki które mogą szkodzić żołądkowi a to jest maść która może wam pomóc, może nie jest jakaś doskonała i usunie wszystko z twarzy ale zawsze coś :)
Poleciła mi go jedna pani i cieszę się że jej używam :)
Cena: 10,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz