Translate

poniedziałek, 1 września 2014

Wakacje się skończyły = Nowa szkoła ;)

Hej wszystkim ;)
Wiem, że długo nie pisałam ale nie bardzo mi się chciało. Teraz napisze kilka słów.
No i się wakacje skończyły. Ostatnie dni były normalne czyli wypad na miasto, zakupy i siedzenie w domu bo pogoda taka była. A teraz jest 1 września i rozpoczęcie roku. Mam nadzieję że wszystkim się swoja wybrana nowa szkoła podoba ;) Bo moja jest okej, ale miałam trochę stracha hehe XD
Jeszcze w butach na obcasie, to nie za fajnie się szło a nogi to mnie tak bolały że masakra, ale nie było źle.
Szkoła fajna wychowawca też hehe ;D ale bardzo dużo korytarzy i nie wiem czy się połapie ;/
A jak tam u was? Możecie napisać w komentarzu, w której klasie jesteście ;^^
No to ludziska byle do PIĄTKU! ;* 


 Buty XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz